Financial help, thank you

De : Latifah Anum Siregar <anumsiregar9@gmail.com>
À :  Sonja Mletzkowsky <sonjamletzkowsky@hispeed.ch>
Date : 8 novembre 2018 à 20:28
Sujet : Re: Re: Jakub Skrypzski

Dear sonja
We really appriciate that you and other people who care about Jakub wants to helpa him.
Of course,we need support for this case
I already ask to his friends like Artur,Hugo n Damian.
Its apprx: 18.000 USD (for transporttion and accomodation not fee) cause from jayapura to wamena by plane but we can start using the money that what we have. And try to looking again.

Now we prepare the documents and witness for the trial.
If you and friends wants send the money 


Jakub's prison, free him, please... Thank you

Dear Sonja
yes that is my account :

Here the full information of the bank, address, account…:

Latifah Anum Siregar SH
Bank Central Asia
Branch : KCP Abepura
Adresse : Jln. Raya Abepura Kel.
VIM Abepura
Jayapura, Papua Indonesia Swift code : CENAIDJA
Acc. n° : 7955003021


Private adress of the lawyer Latifah :
Latifah Anum Siregar
Bumi Cenderawasih II No H-6 Ardipura
99223 - Jayapura Selatan
Kota Jayapura
Papua

Indonesia.


thanks for the supports

Latifah Anum Siregar , Lawyer

Or with this link, see the traduction 

https://zrzutka.pl/dcs4hp


Ladies and Gentlemen, 

We are asking for help with an important case involving a Polish citizen who, as a result of unfavourable circumstances, has been  falsely accused of treason in the Papuan jungle part of the island belonging to Indonesia . Our friend, Jakub 
Skrzypski, aka Jakob or nicknamed Kuba,  is currently awaiting  a political trial.

On August 26 of this year, Kuba was arrested in the mountain village of Wamena, West Papua, and taken to prison in Jayapura the next day. Kuba - an experienced tourist, who has done about ten visits in different parts of Indonesia - has been charged with crimes under articles 106, 110 and 111 of the Indonesian Penal Code. The articles constitute a particular legal construction, used as a tool to create false accusations, particularly in the region where Kuba Skrzypski was staying. Almost anything can be addressed in this article, which constitutes an accusation of an "act of treason" against the Indonesian State.

The intentions of the Indonesian authorities have been visible from the beginning. Everything was used against Kuba to create a "legal" construction that, in the eyes of the public, criminalized him. As "proof" against him, the Indonesian media showed his private photos of Switzerland (where  Kuba  lives) and even the Swiss souvenirs he carried, including the flag of the canton of Vaud! The French words on this flag, proudly proclaiming "Freedom and Homeland" refers to a specific region or canton (small state) of Switzerland, but the Indonesian law enforcement agencies recognized it as "evidence" of Papuan incitement against the Indonesian government!

Kuba's detention centre is in the Indonesian jungle. Already in detention for more than two months, this is a difficult experience. In overcrowded cells, there is a division between those who have the luxury of sleeping on a dirty mattress and those who have to settle for a place on the concrete floor, there is a lot of dirt and chaos. Even allocations of drinking water have been drastically cut off. Kuba, awaiting the trial date, is deprived of many basic facilities so necessary in daily life.

On 2 November,  Kuba  was flown to Wamena, another place of detention. The Indonesian authorities - for undisclosed reasons - have chosen this mountain village as the arena for a political trial. It should be noted that over the past two months, the Indonesian authorities have not been able to decide what they were accusing Kuba of. When the absurd allegations of "arms trade" and "supporting the separatists" fell (it should be pointed out here that  Kuba   in Switzerland works as a laborer and spends his available money on travel and living expenses; he has no savings, does not own property or a car, etc.), only the "Act of Treason" accusation was maintained, and this heading can cover anything...

Therefore, from the day of the detention, as an informal support group, we launched an aid campaign in favour of Kuba. Legal assistance is the most important at the moment. We were able to obtain as counsel, P. Latifah Anum Siregar, an excellent and experienced lawyer, who protected others against similar charges, including foreign citizens.


And that's where your help is needed. Due to the malicious actions of the Indonesian authorities (including the transfer of the process to the mountains and jungle of Vamena or Wamena, located in the mountains and jungle, accessible only by air), treatment costs have increased. Latifah Anum Siregar estimated the costs - which are not his fees, but only the objective costs of flights, accommodation, etc. for the entire legal team - at USD 18,000. Calculated in zlotys, this represents about 68,000 zlotys. We managed to collect PLN 8,000 ourselves. We therefore ask you to help us recover the remaining PLN 60 000.

Let's help Kuba! Let us not leave the Indonesian authorities who senselessly want to sentence him to a few years in prison! Left to his own devices, without adequate legal protection, he will not be able to get out of this Asian hell. Every week and every month spent in this detention centre is an excruciating experience, not to mention the years spent in the Indonesian prison! Especially if you are the victim of false accusations. 

Again, please support. Every help brings a happy return to Kuba, we hope before Christmas!  Your gift is essential, as soon as possible.... Vix came, immediately said, immediately made....  

Vix Pervenit, the most hidden text on a good economy, very much appreciated by Jakub, as one of the most active militant of positive money in Switzerland.

Vix pervenit, a text close to islamic finance ...

http://desiebenthal.blogspot.com/2017/06/vatican-money.html


Translated with www.DeepL.com/Translator


Commentaires

  1. Nama saya Elang Endah Saya seorang wanita bisnis di Indonesia dan saya bepergian ke negara lain karena bisnis, saya beberapa waktu yang lalu saya memiliki kemunduran dalam bisnis saya karena seseorang yang saya percayai begitu banyak berbohong kepada saya dan mengambil banyak uang saya. modal dengan harapan mengirimi saya barang. Saya mulai mencari bantuan dan seorang teman memperkenalkan saya ke Arab Credit Group Beberapa bulan yang lalu, saya takut karena cerita yang saya dengar tentang pinjaman online sebelumnya, tetapi saya berkata pada diri sendiri bahwa saya harus mencobanya, setelah menyelesaikan semua persyaratan yang saya miliki. pinjaman sebesar 700jt telah ditransfer kepada saya dan hari ini saya sepenuhnya kembali ke bisnis, jika Anda memiliki tantangan keuangan atau Anda mencari modal untuk memulai bisnis Anda sendiri di sini adalah kesempatan Anda, jika mereka dapat membantu saya tahu mereka akan membantu Anda juga . hubungi Arab Credit Group hari ini dan Anda akan senang melakukannya.

    Detail saya

    nama: Elang Endah
    email: elangendah7@gmail.com


    hubungi Arab Credit Group menggunakan.

    Perusahaan: Arab Credit Group
    Email: Arabcreditgroup@gmail.com

    RépondreSupprimer
  2. Di musim Paskah dan pandemi Covid-19 ini, God Bless RIKA ANDERSON Meminjamkan Investasi untuk Membantu Saya Saat Membutuhkan.

    Selamat Hari Saya Yanto Yanto dari Jakarta Indonesia Whatsapp +628983366507 email: yantoyantoal@gmail.com dan saya memiliki bisnis yang berantakan, sampai saya menemukan perusahaan ini yang membantu saya mendapatkan pinjaman untuk bisnis dan perawatan medis, dan sekarang saya ingin Saya menggunakan media pendek ini untuk memberi selamat kepada perusahaan atas dana cepat dan aman yang mereka pinjamkan kepada saya tanpa penundaan atau jaminan. Saya dipinjamkan Rp30.000.000 dari perusahaan dengan tingkat bunga sangat rendah 2% untuk menyelamatkan bisnis saya dan banyak lagi. Saya pertama kali melihat email mereka di internet, semua orang selalu memberikan kesaksian atas apa yang mereka lakukan, jadi saya segera menghubungi mereka dan mereka semua melakukan segalanya untuk saya tanpa stres dan dana saya dikirim ke akun Maybank dalam 7 jam, saya terkejut dan merasa senang , sekarang saya sekarang memiliki agen kontrol bisnis standar yang membantu saya, sekarang saya akan menyarankan mereka yang membutuhkan pinjaman mendesak untuk menghubungi mereka sekarang melalui email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Whatsapp +13236893663

    RépondreSupprimer
  3. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    RépondreSupprimer

Enregistrer un commentaire